понедельник, 26 июня 2017 г.

Модуль 9. Рефлексія

     Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчання, та про роль і місце диференційованого навчання:
1. Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів вимагає адаптації і з боку унів, і з боку вчителів.
2. Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
3. Учні мають бути активними у власному навчанні.
4. Вчитель може диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище.
5. Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.
     Під час роботи над 9 модулем ми намагалися проаналізувати шляхи здійснення диференціації навчання учнів, та найцікавішим було створення форм оцінювання учнівської спрямованості в навчанні та інструментів для підсумкового оцінювання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий