понедельник, 26 июня 2017 г.

Модуль 1. Рефлексія


     Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме почати більш детальне ознайомлення з такою сучасною та необхідною у наш час методикою створення проектів, для того щоб потім впрваджувати їх у свою роботу на уроках.
     Під час роботи я мала змогу ознайомитись із сайтом освітніх програм Intel  «Навчання для майбутнього в Україні». Я виокремила для себе дуже багато необхідної інформації. Й надалі буду продовжувати користуватися матеріалами розділів сайту.
     Найбільше мені сподобалось створювати власний блог. Особисто для мене це новий досвід і такий вид роботи мене дуже зацікавив.
Картинки по запросу малюнки на шкільну тематику     І вже наприкінці  роботи я окреслила ідеї щодо навчальної теми, яку буду розробляти.

Комментариев нет:

Отправить комментарий